There’s something about Christmastime.

19 Dec

10 svar to “There’s something about Christmastime.”

  1. Ida- Mamma till Jouline♥♥♥ 19 december, 2010 den 21:41 #

    Oki då gjorde jag rätt =)
    På förpackningen står det att 2-4 veckor 120ml men hon orkade bara äta 100 skall jag hålla på att göra 120 eller göra 100? Kostar ju att hälla ut när hon inte äter upp.
    Kram

  2. Ida- Mamma till Jouline♥♥♥ 19 december, 2010 den 22:05 #

    Ja precis då gör jag så.. Så får man ju se om hon blir mätt eller inte..
    Kram

  3. Suss 19 december, 2010 den 22:30 #

    Nä önskar mig inget speciellt, har ju fått en ny skrivare det va min julklapp…Annars har jag köpt lite smått å gott till mina nära och kära =)

    Kram kram

  4. Bara Sara 19 december, 2010 den 23:18 #

    Jag har bara massa plugg och hundarna i veckan. Kan ju inte åka någonstans på dagen… Kram!

  5. jennie 20 december, 2010 den 04:32 #

    hej hej
    Jobbat heeeela helgen och tagit hand om en feber sjuk sambo…är ledig 2 nätter nu och sen jobba då och sen är det dax att sätta sig på tåget hem till Skövde för att fira JUL=)kram

  6. Åsa 20 december, 2010 den 09:33 #

    skönt o höra att du mår bra igen.. hemskt :/
    helgen va bra.. har mest tvättat o tvättat men nu är korgen tom 🙂 packat oxå.. åker ju iväg snart 🙂
    ha en skön dag.. krama

  7. Susanne 20 december, 2010 den 10:29 #

    Julrim är kul, det blir det på mina paket också i år 🙂

    Svar: Hmmm…jo, i hörnet gömmer jag mig…haha

  8. johanna 20 december, 2010 den 20:46 #

    jag är kass på rim, brukar leta på nätet haha. Vi har önskat oss presentkort på ticket.. tänkte ta en utomlands resa med hela familjen i vår=)

    Sen har det mest handlats till tre åringen i familjen =)
    GOD JUL! kram kram

  9. Jennica 22 december, 2010 den 16:53 #

    Hahaha…är det ok att jag satsar 150% på nästa jul? Hahaha En massa julgodis…en massa…den största granen nånsin…och en massa tokbra julrim =) Hahaha

Kommentera

