Självdisciplin

13 Dec

7 svar to “Självdisciplin”

  1. Bunny 13 december, 2010 den 11:44 #

  2. Susanne 13 december, 2010 den 11:48 #

    Duktig du är tjejen…

  3. JessicaFK 13 december, 2010 den 14:32 #

    Hej!
    Jag är så impad av dej, jag skulle oxå vilja läsa på högskola.. men vågar inte.. tror inte jag fixar det.. tanken är ju till syrra, men får panik av bara tanken på (för jag har hört det iallafall) att hela SSK-programmet är på engelska? huvva!! och sen alla uppsatser och skit.. PANIK!!

    Så som sagt.. du är SUPERduktig!!!
    Kram

    • Jo, det är ju en hel del på engelska, men många böcker är också på svenska, så att allt är på engelska stämmer inte! Men det är ju en fördel att vara bra på engelska när man läser vetenskapliga artiklar i mängder, eftersom de flesta är skrivna på engelska.
      Jag tror du skulle fixa det fint! Du får söka och prova?! 😀
      Kramis

  4. caroline 14 december, 2010 den 04:00 #

    duktig du är! Kämpa på och njut sen för fullt. Det är du värd 🙂 Jag ska också försöka göra klart mina arbeten innan jul och nyår så jag också kan få njuta 🙂

  5. Jennica 15 december, 2010 den 10:48 #

    Du skojar?! 70 sidor?! Jisses….vilket jäkla arbete! Ni har inte haft maxsidor…utan fått fria händer med val av antal? Kul att ni fått ihop det, finns inge värre när några kämpar som f*n och nån åker snålfärd på de andra!
    En härlig vila i jul väntar hjärtat!!

  6. johanna 16 december, 2010 den 14:21 #

    blir trött bara jag läser om allt ni gör i skolan, kommer aldrig bli av att jag läser någon VUB haha. Hoppas verkligen att du får en helt underbar lugn och skön jul!!

    massa kramar

Kommentera

