Here we go again?

7 Dec

15 svar to “Here we go again?”

  1. Papsen 8 december, 2010 den 05:50 #

    Jo du, tröttheten infinner sig även hos mig. Den späs väl på av mörker och kyla.
    Att få en läkare att lyssna på ens bekymmer är ett stort bekymmer, det är därför som jag på alla möjliga sätt o vis undviker att kontakta vårdcentraler mm.
    De sista tre gångerna jag behövt hjälp har det inte varit något fel på mig. Oj vad bra man mått då man fått höra detta och lämnat sin vårdcentral.
    Undrar om dom funderar på varför man kontaktat dom från början?

  2. Åsa 8 december, 2010 den 08:49 #

    tröttheten känner ja igen fast kanske inte så mycke som du.. i wish att någon lyssnade på dig oxå… jag vill att du ska må bra el bättre iaf… ge inte upp berätta för alla läkare ti slut måste någon lyssna..
    krama om

  3. Suss 8 december, 2010 den 12:49 #

    Byt läkare, man har ju rätt till andra bedömningar ju…Hoppas så att du snart mår bra hjärtat.

    kram kram

  4. Anna-Karin 8 december, 2010 den 17:54 #

    Ja du! Kanske ska oriva honeopat? Eller en annan läkare!
    Hoppas du mår bättre snart
    kram

  5. Carina 8 december, 2010 den 18:15 #

    Va jobbigt, hoppas det inte håller i sig lika länge som förra gången!

  6. Marie 8 december, 2010 den 21:17 #

    Hejsan!
    Snubblade in en gång för längesen på din blogg, och nu kikar jag in titt som tätt!Du har en riktigt fin blogg!Jag undrar hur du gör dina blogginlägg så fina?Klipper du in bilder på något sätt i något program eller hur gör du?Mycket roligare än ”vanliga” inlägg iaf!Hoppas du snart kryar på dig!Har själv hypothyreos och vet hur mycket det ställer till-särskilt med orken!

    Kram//Marie

  7. Malin 8 december, 2010 den 21:18 #

    Usch vad jobbigt att känna sig så trött! Jag hoppas innerligt att du får hjälp snart så du kan få känna dig piggare igen!
    Ta hand om dig!
    Kramar

  8. Emilia 8 december, 2010 den 22:13 #

    Din stackare, att du inte kan få må bra…
    Kramar

  9. Camla 9 december, 2010 den 13:49 #

    Du ska kontakta Magaretha Hellgren på Hentorps vårdcentral! Det var hon som räddade livet på mamma, då inga andra läkare lyssnade på henne!! HAr själv haft henne som husläkare sen ja var typ 10 år oc bättre läkare finns inte!!

  10. Jennica 9 december, 2010 den 15:16 #

    Hoppas att du hittar en läkare som lyssnar på dig snabbt, för fasen, så här kan du ju inte leva livet!!! Kan de inte sätta in dig på lägsta dosen och se om det blir bättre…eller är det farligt för annat i kroppen? ( Har glömt av lite av farmakologin ) Tänker på dig gumman och önskar att jag kunde smitta ner dig totalt med min energi!! Älskar dig!

  11. Fanny 9 december, 2010 den 16:03 #

    Okej, tack för tipsen. Värt att prova!! Japp, det är deras hus. Dom ska bygga nytt hus på samma gata som vi bor på. Längst upp i Skultorp. Usch vad jobbigt för dig att vara så trött jämt. Blääää! Hoppas du snart känner dig piggare!

  12. Susanne 9 december, 2010 den 18:29 #

    Svar: Har svårt att tro på det ryktet faktiskt men vi får väl se vad det blir av det… i morgon ska jag i alla fall se när Jay vinner Idol 🙂

    Ha det bäst!
    Susanne

  13. Papsen 11 december, 2010 den 17:50 #

    Jo du, jag tycker du ska göra som Camla skriver o försöka kontakta en annan läkare…det går för långt. Det finns alltid människor som inte lyssnar på vad en ”sändare” förmedlar, detta genomsyrar hela samhället och märks tyvärr ofta på de som kallas för kariärryttare/ påläggskalvar. Dessa påläggskalvar ser sig alltid som toppen på Pyramid of Cheops, kikar mot solen och blir förblindad av den så att de inte ser vad som finns nedåt. Blev jag för djup nu eller?
    Allvarligt talat, ska man få hjälp av någon måste denne någon ha tid att hjälpa annars kan väl inte denne hjälpa eller?

  14. madde 3 januari, 2011 den 22:22 #

    Hej! kikar runt lite å hamna inne hos dig 😀 försöker själv få läkare å tro att ja har nåt fel på sköldkörteln, läser man på nätet så verkar d ju inte precis va nått ovanlit å ja har d dessutom i släkten… har nu bytt från Hentorps VC till Norrmalms.. ä trött på å känna mig ignorerad 😦

    • Hej där! Och välkommen!
      Jag går på Norrmalm nu men känner mig också ignorerad – jag har en hel LISTA med symtom för att det BORDE vara sköldkörteln, men ändå visar det inte så…. fast nu vet jag inte – de har inte kollat värdena på över ett HALVÅR… gah!
      Hoppas att du får hjälp med ditt!
      Kram

Kommentera

