HTC Desire HD + Ny present!

6 Dec

8 svar to “HTC Desire HD + Ny present!”

  1. Åsa 7 december, 2010 den 08:45 #

    ojoj va snäll älskling du har 😉
    kul att du e nöjd med mobilen 🙂

  2. Bunny 7 december, 2010 den 10:36 #

    Då kanske det kommer sms snart på min mobil då… 😉

    Puss ღ

  3. Art By Tina 7 december, 2010 den 10:45 #

    Pluggeriet går faktiskt fantastiskt bra, inga kompletteringar, inga omtentor – än så länge=) Bara en delkurs kvar nu, fast sen fortsätter jag till våren med B kursen. Lika bra!

    Hur går det för dig?

  4. Garderobsgrubbel&Byråbekymmer 7 december, 2010 den 11:01 #

    nej nu när mobilerna knappt är telefoner längre utan minidatorer så är batteritiden inget att hurra för…varken på htc iphone eller xperia.
    laddar min xperia nästan varje dag.

  5. Nadja 7 december, 2010 den 11:02 #

    Hmm har funderat på en ny. Men vill ha en som är enkel och inte krånglig med massa knappar o skit.. min kompis har en Iphone 3G.. men sedan har jag hört om denna plus nån Nokia som ser ut som en Iphone.. vad e det för skillnad på din och Iphone typ?

  6. Ida- Mamma till Jouline♥♥♥ 7 december, 2010 den 16:51 #

    Jätte bra tips. Brukar faktiskt vänta med att byta blöjan tills jag byter bröst. Annars blir hon så sömnig och trött.
    Hoppas att det funkar med att bara amma =)
    Har ersättning hemma ifall om att.
    Till natten verkar hon inte bli nöjd på brösten. Eller det kanske bara är jag som inbillar mig.
    Kram

  7. Susanne 8 december, 2010 den 08:10 #

    Svar: Starten på veckan är helt ok… ikväll blir det mat och mys hos en arbetskamrat…

    Visst är det kul med ny telefon 🙂 har ju min iPhone som jag leker en del med…haha.

    Ha en bra dag!

    Kram
    Susanne

  8. theresan 16 december, 2010 den 20:08 #

    Haha, jaaa…du ÄR nog lite bortskämd…:) men det är du värd;) Kul att du gillar mobben! Visste inte ens att den hade släppts faktiskt. Jag har precis blivit kompis med min mobil…hade rätt lång inkörningstid på att verkligen gilla touchscreen… Och ja, typ alla drar mycket batterier… men så är det ju nästan inte telefoner heller utan datorer:)

Kommentera

