Jag är så jävla glad!

3 Dec

Jag loggade in på mina sidor på Universitetet och har inte haft en tanke på att kolla om förra kursen är utvärderad, men så loggade jag in…

… och vad ser jag?

… jo jag har fått VG på båda delkurserna och VG i hela kursen!
Och mer än så kan man inte få, så jag är hur glad som helst!

Jippie! Vilket underbart avslut på veckan!
Jag var bara tvungen att dela med mig av min glada stund! =)

25 svar to “Jag är så jävla glad!”

  1. Bokmalen 3 december, 2010 den 22:52 #

    Megastort Grattis!! Superbra jobbat!!! Det ska du va stolt över!!! 😉
    Trevlig helg!!
    Kramen, Maria

    • Ja, jag är jätteglad!!! 😀

      Förresten – den veckan jag kommer upp! Torsdag till fredag stannar jag kvar själv i Umeå medan alla andra flyger hem så då kan du få roa mig, precis som vi pratade om? 😀 Vore mysigt!
      Kramisar

  2. Mamma 3 december, 2010 den 22:57 #

    GRATTIS!

  3. Ida- Mamma till Jouline♥♥♥ 3 december, 2010 den 22:58 #

    Grattis va kul =)
    Jag har försökt att amma utan amnings nappen men hon får
    inget tag om min vårta =(
    Hon blir frustrerad och arg =S
    Jag ammade precis och då gick det bra men kom inget när jag pumpade så jag värmde ersättningen till henne och nu är hon nöjd och go.
    Det viktigaste för mig är att hon går upp i vikt och mår bra.

  4. Bara Sara 3 december, 2010 den 23:07 #

    Superduper-mega grattis! Kram!

  5. Petra 3 december, 2010 den 23:13 #

    Härligt! Bra kämpat!

    kram

  6. Bella 3 december, 2010 den 23:50 #

    Bravo!! Grattis =)

  7. Helenah 4 december, 2010 den 01:15 #

    Men du är ju skitduktig, klart du får VG! Grattis!

  8. Papsen 4 december, 2010 den 06:50 #

    Snyggt jobbat gumman. Men vadå? Dä ä väl klart du får VG 🙂

  9. Ida- Mamma till Jouline♥♥♥ 4 december, 2010 den 08:10 #

    Godmorgon gumman!! Inatt gick det jätte bra med amningen.
    Ca 10 min på vardera bröst mer orkar hon inte suga från mitt bröst. Sen värmde jag ersättning till henne.
    Det som är jobbigt är att jag skall väcka henne va tredje timma och hon är ju SÅ svår väckt och jag känner mig så elak =(
    Finns ingen risk för att hon får ont i magen när hon äter från mig och sen får ersättning?
    Tycker du att jag skall pumpa ut upptill och ge henne det eller skall jag bara amma o sen värma ersättningen?
    Det är så snällt av dig att du vill hjälpa mig o råda mig.
    Kram

  10. Ida- Mamma till Jouline♥♥♥ 4 december, 2010 den 10:05 #

    Tack gumman det värmer och höra =)
    Märkte redan i morse att hon hade mer energi att suga =)
    Om någon vecka så kanske hon rullar fram =D
    Toppen, jag ammar först och sen ger det som jag pumpat ut eller ersättning.
    Kram

    • Så lite så, jag vet hur jobbigt det kan vara med amningsproblematik och jag vill bara hjälpa till med något jag känner att jag kan hjälpa till med 🙂
      Hoppas att det vänder snart och att ni slappnar av och njuuuuuter tillsammans 😀
      Kram C

  11. Åsa 4 december, 2010 den 12:49 #

    åh va kul 🙂 stort stort grattis till dig.. du är så duktig!!
    myskväll fick ni iaf 😉
    krama

  12. marica 4 december, 2010 den 14:06 #

    Grattis gumman! Jag är dock inte förvånad för det är ju så bar du är!!! KRAM ❤

  13. marica 4 december, 2010 den 14:07 #

    Jag menade såklart BRA!!!

  14. Susanne 4 december, 2010 den 14:37 #

    Grattis grattis, kul tjejen, så duktig du är!

    Svar: Tack för kommentaren…är ju van att ha headern lite hög o ”fläskig” nu så jag tror att jag behåller den så… ett tag 🙂

    Ha en toppenlördag nu och njut av betygen!

    Kram
    Susanne

  15. Suss 4 december, 2010 den 15:04 #

    Grattis hjärtat =)

  16. mig 4 december, 2010 den 17:25 #

    Massa grattis! Vad roligt! 🙂 Kraam

  17. Jennica 4 december, 2010 den 21:14 #

    Så underbart skoj gumman!!! Klart att du får dessa betyg, du är ju superduper duktig!!

Kommentera

