Minnen som förgyller.

1 Dec

Minnen som förgyller.

Ibland när man tittar tillbaka på sitt liv, i form av foton och i form av minnen så kan man komma på sig själv med att sitta och le fånigt utan att personerna runt omkring förstår vad man ler så fånigt åt.

Den här gången är ett sånt minne. Minne från när jag ligger där i snön och kravlar.
Till saken hör att jag är på väg hem från krogen för en sisådär 10 år sen med några av mina bästa vänner.
Det är halt och moddigt och snöar för fullt och jag får för mig att göra snöänglar och glida som en liten säl i snön.
Och det har mina vänner förevigat. Tack! =)

Ett svar to “Minnen som förgyller.”

  1. Suss 2 december, 2010 den 07:10 #

    Hihi aötnos =)

Kommentera

