Ut och cykla.

29 Nov

… kan jag glömma.

Hade jag ens tänkt tanken att ge mig ut på en cykeltur hade jag nog fått ändra mig vid första åsynen av min cykel.


CarroBarros cykel finns att hitta någonstans… där under…

Ska jag nämna att sadeln går till över midjan på mig (alltså cirka 120 cm hög) och så här ser min cykel ut idag.

7 svar to “Ut och cykla.”

  1. Malin 29 november, 2010 den 19:44 #

    Ojojoj! Hoppas du kom dit du skulle ändå! 🙂
    Kram

  2. Susanne 29 november, 2010 den 20:08 #

    Svar: Jamen tack…blev riktigt fint, tur att Photoshop finns när man inte är så bra på att rita på ”fri hand”…

    Kram
    Susanne

  3. Suss 29 november, 2010 den 20:13 #

    Herre jävlar vad snö ni har haha =)

  4. johanna 29 november, 2010 den 20:16 #

    Haha! Det är ju helt absurt så mycket snö ni fått,jag tycker vi har mycket..men det har vi iofs för att vara skåne men shit ! =) Haha…skit i cykeln, den har du väl endå inte använt på år o dar …den kan stå där tills våren kommer så *S* Men tänk så coolt det sett ut om du stått o skyfflat där…”jag SKA ha min cykel” haha! Puss

  5. Mamma 29 november, 2010 den 21:02 #

    Har ni inget cykelförråd??

  6. Bokmalen 29 november, 2010 den 21:09 #

    Kan berätta att Marcus cyklar hela vintern. Nu har vi bra mycke snö å -15 ute…
    Kramen, Maria

  7. Jennica 30 november, 2010 den 11:10 #

    Min man förbjuder mig att cykla vintertid…jag kör omkull rätt ofta eftersom jag inte tycker att det är kul att cykla sakta…och det funkar inte så bra att öka farten när det är snorhalt ute…och sen finns det större risk att jag och nån bil myser till det lite extra…så det är ett big NO NO till att cykla här hemma när vintern kommit…

Kommentera

