Jävla tjuv!

29 Nov

Fan vad irriterad jag blir. Det blev inte så mycket av det HÄR.
När jag kom ner hade någon nämligen snott min tid och inte satt fast sin kolv eller ångot så man ser VEM som snott den.
Utan hängt ett hänglås på både tvättstugan och torkrummet.
Jag väntade i en halvtimme, sen fick jag nog (jag kan nämligen bara tvätta just IDAG den här veckan. Suck!)

14 svar to “Jävla tjuv!”

  1. Bunny 29 november, 2010 den 17:53 #

    👿

  2. johanna 29 november, 2010 den 18:01 #

    Irriterande! Men din sambo kan väl tvätta….Ni är tv om hushållet,haha! puss

  3. Bella 29 november, 2010 den 18:05 #

    fy faan.. att det ens finns sådana här människor.. Ni borde ha det sysmetet vi har.. Vi bokar via en typ skärm och måste öppna med en elektisk platta så dörrarna till tvättstugan man bokat kan alltså bara öppnas av mig. Eftersom den e bokad på min ”nyckel” du får åka hem till mammsen o tvätta puss

    • Ja, sån hade jag i Stockholm, det var super! Men de har väl inte råd med sånt här? Känns lite som ett ghetto… 😉 Hinner inte hem till mamsen och vill inte ta med min tvätt dit 😉 Puss

      • Bella 29 november, 2010 den 23:22 #

        Ja men ni bor väl oxå i skövdebostäder? Ni får väl ringa o klaga hihi.. äh va fan ja tvättar jämt hos mamma.. fattar inte folk som tvättar i tvättstuga.. allas äckkiga hår o baciller i hela tvättmaskinen.. ja menar det e ju inte direkt 1 pers som tvättar i den och folk e faktiskt sjukt dåliga på o göra rent efter sig.. sen tror ja inte din mamma skulle bry sig om du nu kom hem 1 gång ´men vill du inte så vill du inte =)

  4. Jennica 29 november, 2010 den 19:10 #

    DU skojar!! Så otroligt oförskämt!! Då är det bara att sjunka ner till denna persons nivå…kleta in båda låsen med nått flöööööttigt…eller nån färg som är superduper svår att få bort om man får det på skinnet….sånt är alltid kul OCH du kommer att se lätt vem som varit så otroligt oförskämd!! Fast det är klart…nu har du skrivit ditt namn på lappen så då kanske det blir lite svårt att neka…hahaha…förbannade oförskämda människa…att bara ta en annans tvättid…det borde vara skottpengar med högsta peng för skott i rumpan!!! PUSS

  5. Mamma 29 november, 2010 den 21:04 #

    Du vet att du är välkommen hit til tvättstugan!!

  6. FOTOGRAF JENNY VENNBERG 30 november, 2010 den 10:23 #

    Åh, det finns verkligen idioter till allt ….

  7. JessicaFK 30 november, 2010 den 19:51 #

    Men åhh.. shit så arg man blir på sånt!!!

  8. camla 1 december, 2010 den 21:04 #

    hihi det var allt den sötaste lilla lapp jag någonsin sett!! =)) Andra tvättstugelappar brukar ju vara av något av det brutalas som finns i språkbruk. Har du fått tag på den skyldige

Kommentera

