Jag är sjukt sugen!

28 Nov

 

PS – Missa inte det längre inlägget här UNDER!

 

5 svar to “Jag är sjukt sugen!”

  1. Jennica 28 november, 2010 den 21:33 #

    Blev det nått kaffe? Jag önskar att jag kunde dricka kaffe på kvällen…går ju tyvärr igång på det och det blir en natt av snurr i sängen. Men nu om någon minut ska det faktiskt drickas glögg och ätas några pepparkakor med mögelost på!!! =) Och Beck i bakgrunden på tv:n….vilken super söndag!!
    Det ska bli intressant att se kanal 3 play imorn…om ensam mamma söker…verkar som om de är singlar allihopa =/ Synd i såfall! Ha en skön kväll gumman!!! Miss Ya!! Love Ya!!

    • Klart det blev kaffe min honeypie! 😀 Jag klunkade två koppar och är lika trött ändå! Jag önskar att jag kunde bli pigg som alla andra! 😉 Haha 😀 Lite DuracellkaninCarro liksom 😉 Och jag ser fram emot att dricka kaffe med dig. Snart! 🙂
      Jaaaa ska bli skoj att se – ska se det imorgon – påminn mig gärna! 😉 Puss på dig!!! ❤

      • Jennica 29 november, 2010 den 19:03 #

        Hahaha Jisses…hade jag dragit i mig två koppar kaffe hade markus bytt sängplats 😉
        Jag lääääängtar efter att gå och fiiiiiika!!!! BIG TIME!!! Glöm inte att kolla idag hur det gått för de ensama mammorna! KRAM MITT HJÄRTA!!

  2. Bella 28 november, 2010 den 23:15 #

    såg oxå sista avsnittet av ensam mamma söker 😛 puss

  3. Bunny 29 november, 2010 den 16:52 #

    Hohoooo 😉 Lösen tack om jag får 😉 *kisses*

Kommentera

