Tack min älskling!

25 Nov

10 svar to “Tack min älskling!”

  1. Anna-Karin 26 november, 2010 den 07:55 #

    Vad gullig han är! Ha en bra helg i stockholm nu och kör försiktigt.
    Kram

  2. Åsa 26 november, 2010 den 08:42 #

    va kul helg o vecka du kommer att få 🙂 o du har världens bästa kille.. lite avis blir man 😉
    hoppas du får en härlig dag..
    krama

  3. Bella 26 november, 2010 den 10:34 #

    gulligt av honom =) pöss

  4. Jennica 26 november, 2010 den 12:50 #

    Ha en superduper underbar helg i sthlm!! Här nere börjar tempen krypa neråt sakta men säkert…börjat leta efter mitt underställ som måste dras på under jeansen =) Inhandlat första julklappen till min man idag…fixat fram adventljusstaken, kanske ska slumra lite efter sushiätning för att sen bege mig ner till gymmet och köra bästa klassen nånsin =) Kram hjärtat!!

  5. mig 26 november, 2010 den 18:38 #

    Jaa han verkar vara en riktig guldklimp din man.. 🙂 Kraam

  6. Sara 27 november, 2010 den 09:36 #

    Han är gullig han! =)

  7. Freedomtravel 27 november, 2010 den 11:20 #

    Önskar trevlig helg i snövädret!
    Tack så mycket för uppmuntrande kommentar på vår blogg! Det värmer.

  8. Anna 27 november, 2010 den 15:04 #

    Jag känner mig en boll idag, varje gång jag har passerat spegeln så har jag fått: ”Rullar fram” på hjärnan och sen nynnar jag på låten en stund 🙂

Kommentera

