Magsmärtorna from hell.

23 Nov

Jag har så jävla ont i magen. Aj aj aj.
Och jag mår illa. Blä blä blä.
Varför drabbas somliga av sånt här och andra mår bra?

Hemma från praktiken idag, får ta igen det framöver om det behövs.
Men idag kommer jag inte komma långt, förhoppningsvis till Maxi typ 300 meter bort för att handla. Men inte längre än så.

Min mage och jag är inte kompisar idag.

11 svar to “Magsmärtorna from hell.”

  1. Åsa 23 november, 2010 den 12:35 #

    usch då 😦 du får ta tablett o bädda ner dig… kryapådigkram

    • Åsa 23 november, 2010 den 12:39 #

      kanske ska kolla min blogg först innan ja läser din 🙂 jag o mamma åker den 30 dec.. lääängtar.. 🙂

  2. Terése 23 november, 2010 den 13:38 #

    Men usch och fy 😦 Inte roligt att ha sån smärta i magen!!
    Är ledig i dag, och tänker snart fylla min mage med nybakad sockerkaka!
    Hoppas du blir bättre snart 🙂
    Kramar

  3. Art By Tina 23 november, 2010 den 13:42 #

    Stackars mage=(

  4. Bella 23 november, 2010 den 14:31 #

    inte skoj de där 😦 Krya på dej ❤

  5. Anna-Karin 23 november, 2010 den 20:38 #

    Fy! Stackare. hoppas det ger med sig snart.
    kram

  6. Jennica 23 november, 2010 den 20:45 #

    Hoppas du mår bättre…och att magen gett med sig!! PUSS gumman!!

Kommentera

