Jag vill så mycket.

22 Nov

11 svar to “Jag vill så mycket.”

  1. Anna-KArin 22 november, 2010 den 12:24 #

    Ja visst skulle det vara bra om det fanns mer tid!
    Du är duktig som hinner så mycket som du gör tycker jag=)
    underbara kort från stad i ljus du är skit duktig med kameran gumman!
    Hoppas du mår bättre nu
    kram

  2. Nikita 22 november, 2010 den 12:36 #

    Du kanske kan planera in en sak för var dag? 🙂

    • Ja, man kanske borde det… fast vissa saker är saker som tar lång tid att lära sig. Och ibland känns det svårt när man ska hinna med heltid i skolan/jobbet, sköta hemmet, redigera foton och samtidigt hinna träffa vänner, umgås med min sambo och göra allt det andra som man vill 🙂 Och så måste man ju hinna sova lite emellanåt också 😀

  3. Åsa 22 november, 2010 den 12:41 #

    ja känner igen mig lite.. finns lite tid o ibland ork.. (o pengar när de gäller resa) men nångång ska man väl hunnit allt man vill 🙂

    fint inlägg du skrivit nedan… man ska vara glad för de man har o de är mycke när man tänker efter 🙂
    krama

  4. Mamma 22 november, 2010 den 12:55 #

    Man hinner massa saker, beror på hur man lägger upp sin tid!!! Man kan tex.träffa vissa vänner i träningslokalen och vissa kanske vill scrappa,man kan baka ihop mmmm och när man är mammaledig då hinner man allt.Puss

  5. Anna 22 november, 2010 den 13:18 #

    Åh, vilken superlänk, tack så mycket =) Där ska jag beställa när lönen har kommit! 🙂

  6. Johanna 22 november, 2010 den 13:34 #

    JAG MED!!! ibland vill man bara klona sig eller öka dygnets timmar till 48 istället =)

  7. Jennica 22 november, 2010 den 19:14 #

    Håller så med….timmarna på dygnet är alldeles för få….men om de hade varit fler…hade vi känt samma sak då, att vi inte hann med allt vi ville göra?

Kommentera

