De Finaste Människorna

22 Nov

5 svar to “De Finaste Människorna”

  1. Jennica 22 november, 2010 den 10:49 #

    Tack för att DU finns….och bara är den underbara person du är….du är en av de få som gör mig happie…happie…när jag är på ett uselt humör! Och en av de få som jag vet får mig att tänka på annat när vissa saker gör så ont att tänka på!! Det är så mycket kärlek till dig gumman…så mycket!!!

  2. johanna 22 november, 2010 den 11:32 #

    Och det är just därför jag älskar DIG för att DU är en sån fin människa och för att jag har di i MITT liv ! ❤ Love ! Puss!

  3. Bunny 22 november, 2010 den 19:07 #

    Läskar DIG!! ❤

  4. Annis 23 november, 2010 den 17:33 #

    Tack för att just du finns i mitt liv å förgyller det på bara det sättet du kan! Älskar dig hjärtat ❤

Kommentera

