Lite fler tankar som poppar upp just nu.

20 Nov

9 svar to “Lite fler tankar som poppar upp just nu.”

  1. johanna 20 november, 2010 den 20:19 #

    Ja,det är ju din blogg så du har ju rätt att skriva vad du vill vare sig det är i skyddade inlägg eller ej hjärtat ❤ Puss

  2. Åsa 20 november, 2010 den 21:22 #

    ja funderar oxå på skyddade inlägg ibland bara för o skriva av mig.. de kan man behöva ibland…
    ha en skön lördag.. krama

  3. Åsa 20 november, 2010 den 21:28 #

    man kanske ska kolla min blogg först.. hihi.. ja dansa är underbart!! ännu roligare med partner.. hihi..
    nee ja är inte så fast i edde nu.. fast lätt o säga nu när han är på andra sidan jorden.. vi får se hur de går när ja är där.. tur mamma är me.. hihi..
    krama

  4. Helenah 20 november, 2010 den 21:35 #

    Gör som du vill, det är ju din blogg 🙂

    Jag har varit hos Anna A-C och ätit middag och myst, men är så jetlaggad så nu ska jag sova.

    Hoppas ni fick en mysig kväll, kramar

  5. Suss 20 november, 2010 den 21:55 #

    Här är det mys på hög nivå som vanligt när det är helg så softar vi å njuter av livet =)Men det blev inge god mat idag =) Kramis

  6. Sara 20 november, 2010 den 23:04 #

    Som jag gillar din nya design! Det känns så glatt! =)
    Nyfiken på vad du vill vill skriva men inte gör. Lite som jag, mycket man vill få ut men inte får ut… Hmmff!
    Jag har pluggat som en dåre ikväll. En hel uppgift klar ch inlämnad, me like! Puss!

  7. Jennica 20 november, 2010 den 23:16 #

    Absolut!!! Absolut ska du skriva ner det…öppet eller stängt….bara skriv gumman så du får ur dig allt som ligger och snurrar!! Jag har haft en lugn kväll…god mat, rött vin som smakar gudomligt, avslutat kvällen med glögg och film!! Det som saknades var DU!!!!!! Miss ya min lilla gelegroda!!!!!!

  8. Therese 20 november, 2010 den 23:56 #

    Hej gumman! Jag tillbringar aftonen på jobbet. Imorgon åker vi:) Hade du något tips på boende i Bangkok? Typ mellanklass eller finare, men inte tokdyrt:)
    kram

Kommentera

