Totalförändring.

15 Nov

Jag älskade min förra bloggdesign. Men jag HATAR grått och jag vill ha lite färg.

Och det gick inte att ändra på bloggen.

Så nu har jag bytt. Totalrenovering. Hel förändring.

Det tar säkert ett tag att vänja sig vid? Men jag hoppas att ni inte avskyr det alltför mycket?

Tyvärr ser alla mina kollage och foton ihoptryckta ut när de är 680 pixlar breda… de har inte skalats om utan bara ”tryckts ihop”.
Jaja. Man kan inte få allt här i världen.

Ris? Ros?
Kramar CarroBarro – The Crazy Blonde (Brunette just nu då’rå…)

11 svar to “Totalförändring.”

  1. Wysteriia 15 november, 2010 den 22:19 #

    Tycker den nya är fin 🙂

    Svar: Crap..så jag borde ju ha köpt den ändååååååå..haha typiskt mig! Ska tänka o fundera i en halv evighet ;D

  2. Petra 15 november, 2010 den 22:34 #

    Bättre! På förra fick jag upp fotona över hela skärmen vilket var lite jobbigt.

    kram

  3. Bella 15 november, 2010 den 22:44 #

    nej korten ser inte alls ihoptrycka ut =) jättefint blev de hihi.. kramar

  4. Bara Sara 15 november, 2010 den 23:16 #

    ROS! Perfekt för dej, dina inlägg och mina ögon 😉

    Fika snart? Kram

  5. Åsa 16 november, 2010 den 08:47 #

    de ser jättefint ut 🙂 me like it..

    farsdag är ju sin pappa man ska fira.. o om man fått barn kan man ju köpa något ti sin sambo men först o främst sin egen far..

  6. Carina 16 november, 2010 den 10:53 #

    Tycker nya designen blev bra!

  7. Bunny 16 november, 2010 den 11:21 #

    Mera färg… 🙄 Den är ju svart-vit… 😛

  8. Carina 16 november, 2010 den 13:00 #

    Tackar!

  9. Freedomtravel 17 november, 2010 den 07:20 #

    Oj, vad annorlunda! Jag tycker att det ser snyggt ut, men har lite svårt att se för just nu sitter jag vid vår mini reselaptop. Har fått virus i den vanliga… blir tokig! Hoppas kunna lösa det snart…

  10. Anna 17 november, 2010 den 13:11 #

    Jag tycker det blev fint, ha en trevlig dag 🙂

Kommentera

