Misstolkningar?

15 Nov

Det jag menade med mitt förra inlägg är att många som fått barn bara bryr sig om att köpa presenter till sin sambo från sitt barn på Fars Dag?
Helt plötsligt glömmer de SIN EGEN pappa?

Jag menar… Fars Dag innebär väl inte att glömma sin egen pappa när man får egen familj?
För även om man köper något litet till sin sambo från sitt barn som present så ska man väl tänka på sin egen pappa som fortfarande är pappa även om han också blir farfar eller morfar?

Eller har jag fel?

5 svar to “Misstolkningar?”

  1. Camla 15 november, 2010 den 19:21 #

    jag håller med dig!! iallafall känns det så!!!

    sorry att jag har varit såååå sjukt dålig på att kommentera, men har ju så fantastiskt fullt upp =(((( vill du Idol.mysa med mig på fredag om du inte jobbar då vill säga?!

  2. Anna-Karin 15 november, 2010 den 20:17 #

    Du har rätt! Fast jag ska erkänna att jag nog tillhör den kategorin som slutar fira min pappa. I år ringde jag och gratulerade honom jag firade inte ens min man denna dag. I bland blir det bara så! Kram

  3. Nadjiz 15 november, 2010 den 20:56 #

    Klart man inte ska glömma sin egen pappa för fasiken!!

  4. Bella 15 november, 2010 den 21:14 #

    absolut ska man inte glömma bort sin egen pappa! kramar

  5. monica 16 november, 2010 den 19:56 #

    man glömmer inte bort sin pappa men det börjar bli liiite många födelsedagar, morsdag, farsdag m.m. som man ska komma ihåg och därför glömmer jag en del. Jag älskar min pappa varje dag, inte bara på fars dag! Jag tycker det är för många jippon kring högtider o annat..

Kommentera

