♥ Pappas Dag ♥

14 Nov

Idag är det Fars Dag.
Och självklart får min lilla pappa en present. Jag menar… bara för att man blir föräldrar själva så får man väl inte glömma bort sin egen pappa?
Nej nej. Det går inte för sig.


Pappa är min divebuddy under ett dyk i Thailand.

Peter och jag var hemma hos mams och paps på Norrmalm och åt middag.  Yammie.
Och papsen fick sin present av mig ♥

Ikväll har vi tvättid här hemma. Jätteskoj 😉
Annisen (nummer 2 *haha*) var hemma här förut. Hon och barnen skulle åka hem idag och vi passade på att dricka kaffe och sitta och babbla lite. Saknar.

8 svar to “♥ Pappas Dag ♥”

  1. Annis2 14 november, 2010 den 20:12 #

    Tack för mysfikan idag kära du! Kram kram

  2. Åsa 14 november, 2010 den 20:24 #

    va fin present ti din pappa.. ja har oxå haft tvättdag.. el tvätthelg rättare sagt…
    kramiz

  3. anna 14 november, 2010 den 20:50 #

    fin blogg du har 🙂

  4. Papsen 14 november, 2010 den 22:02 #

    Tack för uppvaktningen. Skulle behöva en riktig uppvakning åxå men man kan ju inte få allt. 😉

  5. Nadjiz 15 november, 2010 den 11:46 #

    Ska ni bli föräldrar eller vad e det vad man läser mellan raderna här?? 🙂

  6. Pethra 15 november, 2010 den 14:24 #

    Säger samma sak som Nadjiz. 😉

    ”Jag menar… bara för att man blir föräldrar själva så får man väl inte glömma bort sin egen pappa?”

    Är det bara jag som läser in för mycket i denna mening? 😉

  7. camla 15 november, 2010 den 19:22 #

    Det är ju underbart att tvätta (NEJ jag är inte ironisk) I just löv it och nu kan jag tvätta hur mkt som helst =))

Trackbacks/Pingbacks

  1. Misstolkningar? | Just Another Crazy Blonde – With Just Another Stupid Blog - 31 januari, 2011

    […] jag menade med mitt förra inlägg är att många som fått barn bara bryr sig om att köpa presenter till sin […]

Kommentera

