Till Alla Helgon.

6 Nov

Idag är det Alla Helgona och vi tänker på alla änglar vi har förlorat och tänder ett ljus i mörkret.

Ni fattas oss!


S:a Birgittas Minneslund. Alla Helgona 2009.

5 svar to “Till Alla Helgon.”

  1. Bella 6 november, 2010 den 11:02 #

    ja man tänker på alla som finns där uppe ❤

  2. Åsa 6 november, 2010 den 12:49 #

    ja de gör man verkligen.. o kyrkogårdar är såå fina me alla ljus…
    krama

  3. Jennica 6 november, 2010 den 12:53 #

    En massa ljus ska tändas!! Trots att solen skiner just nu har jag startat upp ett par…sen ska det tändas ett par till på kyrkogården…Kram gumman!!

  4. Anna 6 november, 2010 den 14:08 #

    Vilket fint kort du lagt upp, jag ska nog ta med mig kameran när jag går upp till kyrkogården också lite senare idag, vågar inte gå dit allt för sent för den ligger utanför stan och man vet aldrig vad det är för tokar där borta när mörkret har fallit. Hoppas du får en trevlig Lördag, kram.

  5. johanna 6 november, 2010 den 22:40 #

    Vilken underbart vacker minneslund !! Så vill jag att det ska se ut uppe hos mamma =(

Kommentera

