What to do?

4 Nov

11 svar to “What to do?”

  1. Anna-Karin 4 november, 2010 den 20:49 #

    Inte så mycket men en resa till en gammal god vän en helg ska det bli och även en tripp till Ullared.
    Måste ju köpa julklapparna.
    kram

  2. Anna 4 november, 2010 den 21:35 #

    Det är ganska intressant det där när man vet att man måste/borde göra något och mitt i allt kommer man på sig själv med att stå och dammtorka lister eller något annat som inte är direkt akut 🙂

  3. Mamma 4 november, 2010 den 22:18 #

    Ring till vårdcentralen!!

  4. Bella 4 november, 2010 den 22:55 #

    synd att du va tvungen att plugga och inte kunde komma på smykespartyt hos mamma 😦 Pöss

  5. Åsa 5 november, 2010 den 09:08 #

    ja tycker absolut du ska ringa vårdc!! helt klart.. har du förresten fått svar på testerna du gjorde förut???

    jag vet inte vart all tid tar vägen.. ja har letat efter den men hittar den inte 🙂
    Ring nu!!.. krama

    • Jag ringde dem nu på morgonen och min läkare ska ringa upp senast måndag. Jag har fått vissa svar, men alla prover är inte klara än och vi ska ta ännu fler prover så fort min förkylning är borta, så det får bli när jag är tillbaka från Umeå 🙂
      Hur mår du?
      Kramisar

  6. JessicaFK 5 november, 2010 den 09:08 #

    Ja jag ska ta tåget till köpenhamn och min äldsta vän samtidigt flyger dit o möter upp mig, och vi ska bo på 5 stjärnigt hotell och bara rå om varandra, hon bor nämligen nuförtiden i Amsterdam så vi ses inte så ofta.. det ska bli skitkul o mötas på halva vägen, umgås och ha det gott o sen åka hem till var sitt igen 🙂 detta blir i slutet av nov, sen i dec ska jag, min mamma och min mormor gå på julkonserten i skövde med Sanna, Sonja, Shirley och Måns… ska bli jättekul..

    sen är det ju 1 års kontroll efter op i dec med.. så lite kul har jag att se fram emot 🙂

    • Åh vad skoj att mötas upp sådär på halva vägen! 😀 Hoppas att ni får en superhärlig helg! 😀

      Jag ska också på julkonserten! Jag älskar Sanna, Sonja och Shirley! Ska bli sjukt skoj! 😀 Ska dit med mamsen och Anita och mina kusiner 🙂
      Du är jätteduktig! Ser ju på alla fotona, du ska vara hur stolt som helst! 😀
      Kramisar

      • JessicaFK 5 november, 2010 den 10:12 #

        Åh då kanske vi möts där.. vore kul o hälsa på Anita och dej med 🙂 Tack för de värmande orden.. det behövs.. vissa dagar är hemska.. men jag förstår ju att jag är smalare.. men hjärnan.. ja du vet.. den säger nått annat.. TACK!!

Kommentera

