När ska man säga till?

4 Nov

9 svar to “När ska man säga till?”

  1. johanna 4 november, 2010 den 14:21 #

    Tycker du kan lämna ett brev till dom om dom inte öppnar för då har du sagt till lixom, att det stör er ..funkar inte det så hör du av dig till hyresvärden….

  2. Åsa 4 november, 2010 den 14:54 #

    brev jaa de kan du göra men inte säkert att de bryr sig.
    ring störningsjouren om det är före 7 och efter 22. de brukar ja göra.. hihi..

  3. Anna-Karin 4 november, 2010 den 20:48 #

    Ja du. lämna ett brev det hade jag gjort. Om inte det hjälper så ring hennes farsa! I sista hand hyresvärden.

  4. Bara Sara 4 november, 2010 den 21:16 #

    Om det är så ofta och mycket skulle jag ringa Akelius, omedelbums! Kram

  5. Mamma 4 november, 2010 den 22:19 #

    Ring värden, tänk om du hade jobbat natt!

    • Det hörs inte så mycket inne i sovrummet mer än lite dov bas. Men i datarummet låter det ”boooonkbooonk booonkbonk” och ute i trapphallen ekar det… jag skrev en lapp och la på lådan – att jag älskar musik men att jag inte kan plugga. Och om hon låtsas inte vara hemma nästa gång jag ringer på (hon har låtsas det en gång förut) så ringer jag störningsjouren 😉
      Puss

  6. jennie 5 november, 2010 den 10:29 #

    Ring de som äger eller förvaltar huset!! Jag hade blivit galen och eftersom du försökt ringa på så får de skylla sig själva!!

  7. camla 6 november, 2010 den 20:04 #

    jp tack jag vet!!! om det inte tystnar efter lappen, så Riiiiiing!!

Kommentera

