Ge fan i Kungen och sköt er själva!

4 Nov

So what om kungen har varit på strippklubb nån gång? Vem har inte det?

Och om han festat på privata fester? Jaha?

Finns det verkligen ingenting av större nyhetsvärde än vad våran stackars kung haft för sig på fritiden?
Ni kanske skulle kolla på alla politiker och andra offentliga personer? DET tycker jag är större nyheter.

Ge fan i Carl XVI Gustav och sköt er själva, era mediakåta skribenter! *grrrr*

7 svar to “Ge fan i Kungen och sköt er själva!”

  1. Bunny 4 november, 2010 den 12:15 #

    Haha 🙂 Någon som läst hos mig på morgonen 😉

    Puss ❤

  2. Terése 4 november, 2010 den 12:15 #

    Kan verkligen hålla med om att det finns viktigare nyheter. Men är man en offentlig person som alla i kungahuset är, så får man nog räkna med att sånt här kan hända. De åker ju ofta i gräddfilen vad gäller svkaller-delen. Journalister och mediafolk ”får tydligen inte” skriva vad de vill om denna familj, och det tycker jag är fel. Så att nu denna bok kommer ut och kanske påvisar att kungligheter inte är helt perfekt, utan normala människor – tror jag är bra (för debatten)
    Oj, vad långt inlägg det blev
    Ha en bra dag! Kram 🙂

  3. Bunny 4 november, 2010 den 14:14 #

    Jag vet 🙂 Jag skojade ju 😉 Vi tänker så lika och det syns 🙂 Älskar Dig ❤ ❤ ❤

  4. Mamma 4 november, 2010 den 22:20 #

    Bojkotta boken!!Vem vill läsa om sån skit som hände för 100 år sedan!

  5. Freedomtravel 4 november, 2010 den 22:20 #

    Det här är ju också EN röst, någon som skrivit en bok. Vi har yttrandefrihet och man kan skriva en bok och snacka skit om vem man vill. Det är väl bra att man får, i yttrandefrihetens namn. Men varför vill alla läsa? Och hur vet man att allt är sant? Personen som skrivit boken tjänar säkert en hel del pengar på saftiga historier…

    • Oh ja, man får säga vad man vill – jag menar inte så mycket att HON ska låta bli att skriva, men att förstora upp allting i pressen och gå ut för att få mediauppmärksamhet – det gillar jag inte. Visst – skriv boken och tryck den – men låt bli att gotta sig i alla mediapublicitet efter 😉

Kommentera

