Jag kommer att våndas.

31 Okt

Njae. Det var inte så mycket rätt av shoppingen igår, men å andra sidan tror jag inte så många är intresserade av vad man handlar, så vi skippar det? =)
Det blir i alla fall förändringar hemma och de gillas!

Kvällen igår var jättetrevlig, god mat och kul sällskap med roliga spel och kaffe m.m. Var hemma någon gång vid 00.30 och då kände jag inte för att sätta mig här och uggla.
Nu har jag fixat foton till DVD och om lite mer än en timme ska jag möta upp fröken Arwa på stan för fika på Rådhuset och överlämnande av bröllopsfotografier. Dessutom ska jag få höra allt om deras bröllopsresa till Thailand och våndas ännu mer över att det blir första gången på 7(!!) år som jag inte kommer åka dit. I alla fall inte som jag tror…. just nu 😉

5 svar to “Jag kommer att våndas.”

  1. Susanne 31 oktober, 2010 den 14:09 #

    Hej gumsan!

    Kul att du är med i utlottningen av tidningen FotoGuiden. Glöm inte att du får skriva en kommentar om dagen för att på så sätt få fler chanser i lotteriet!

    Ha en toppenbra dag!

    Kram
    Susanne

  2. camla 31 oktober, 2010 den 14:10 #

    jo jag är det!!!!

  3. Mamma 31 oktober, 2010 den 15:49 #

    Tack för en trevlig dag, måste vi göra om,fast vi har ju en del inplanerat redan.Kram

  4. Bella 31 oktober, 2010 den 16:07 #

    tycker alltid de e skoj o se vad folk shoppar =) bra att du hade en härlig kväll.pöss

  5. Åsa 31 oktober, 2010 den 17:07 #

    joo nog e de kul o höra va du shoppat 🙂
    krama

Kommentera

