Inne och vänder!

30 Okt

Jag är bara inne och vänder, kom hem precis och har bytt om och ska åka till Falköping nu och ha myskväll hos Thomas och Maria, Peters kompis med sambo =)
En heldag i Jönköping och en massa shopping. Ikea och A6. Kan någon gissa något som jag köpt?! 😉
(kom igen, vilda chansningar!)

Ni kan ju roa er med att titta på min otroligt fina tandborstningsbild i inlägget här under så länge 😉

Vi ses senare ikväll!

Kram på er alla och trevlig lördag!!
Pssssssssssst – Klockan 03 inatt blir det vintertid, vilket innebär att klockan blir 02 igen.

 

7 svar to “Inne och vänder!”

  1. Camla 30 oktober, 2010 den 17:26 #

    orangeatofflor, värmeljus ioch billy bokhylla!

  2. marica 30 oktober, 2010 den 17:46 #

    Jag gissar på värmeljus och en ny toaborste ( dessa köp köper jag alltid när jag är på IKEA!!!)
    Trevlig kväll – kram

  3. Anna-Karin 31 oktober, 2010 den 06:30 #

    Hela Ikea kanske! Vagnen såg ju mer än full ut på Ikea.
    Hoppas ni fick en trevlig kväll
    kram

  4. Sara 31 oktober, 2010 den 08:43 #

    Lite full?? Men Carro då 😉

    Du får hålla koll på Peters klövar, ifall någon skulle vara borta så ligger dom i min frys ;-p
    Kram

  5. Rebecka 31 oktober, 2010 den 11:19 #

    Sv: Åh vad kul! 😀
    Jag längtar ihjäl mig!!! Haha 🙂

  6. Sara 31 oktober, 2010 den 11:29 #

    Detsamma till dej! Kram Sara

  7. Alexandra 31 oktober, 2010 den 16:50 #

    Värmeljus förstås 😉

Kommentera

