Insomnia.

29 Okt

Från att ha varit sjukt trött (det är jag visserligen fortfarande) så har jag gått till att inte kunna sova, trots att jag är hur trött som helst.

Inatt somnade jag inte förrän vid 02, och vaknade igen vid 05 och sov med några minuters intervaller fram till Peter gick upp vid 05.45.
Jag känner mig som en levande zombie – vilket passar bra – för det är ju trots allt dags för Halloween snart va?! 😉


Min älskling i Egypten, december 2009.
Du är det finaste jag vet!

4 svar to “Insomnia.”

  1. johanna 29 oktober, 2010 den 09:16 #

    Welcome to my world ! Så har jag haft det sen i våras….Somnar som en sten men det tar bara två-tre timmar sen vaknar jag och då kan jag vara vaken en timme el nåt för att sen somna om o sen vakna i ett efter ett par timmar….Yepp, det är mina nätter det ! EN hel natt har jag sovit och det var förra veckan…underbart!

  2. marica 29 oktober, 2010 den 10:44 #

    Samma här.. tyvärr! Usch är det så här man ska ha det livet när man är runt 30?
    Jag hoppas att både du o jag mår bra, snart! Kramar

  3. monica 29 oktober, 2010 den 11:29 #

    Vart i egypten var ni och vilket reseboladg åkte ni med?

Kommentera

