God-natt-med-tandborsten-i-munnen-foto.

29 Okt

Jag bjuder på den här. Jag är inte så fin i kanten, skit samma.
Så här ser jag ut utan smink och med tandborsten i munnen och med dubbelhakan nertryckt mot halsen.

Pyjamasen är den nya från idag, från H&M med ett par shorts till.
Jag fryser ju alltid när jag sover (till och med i Thailand när det är 31 grader på natten vill jag gärna ha nattlinne. Haha.)

Natti natti alla vänner och de jag inte känner! ♥

(Missa inte alla små inlägg från tidigare idag, de hittar ni här under!)

5 svar to “God-natt-med-tandborsten-i-munnen-foto.”

  1. Mamma 29 oktober, 2010 den 22:43 #

    GodNatt, vi ses i morgon,sov gott!kram

  2. Anna 30 oktober, 2010 den 01:36 #

    Pyjamasen såg riktigt mysig ut 🙂 Sov så gott.

  3. Bara Sara 30 oktober, 2010 den 08:06 #

    Natti natti!

    Fast jag borde säga God Morgon 🙂 Sovit gott? Kram

  4. Sara 30 oktober, 2010 den 08:44 #

    Kolla i min blogg 😉

  5. Bella 30 oktober, 2010 den 10:21 #

    Hoppas du sov gott =)

Kommentera

