Craziii CarroBarro!

29 Okt

Jag känner mig ännu mer blåst än i vanliga fall, mitt huvud känns som gröt och jag är sååå trött.
Men nu hinner jag inte sova!
Jag ska nämligen ner till stan när mina elektroniska möten i skolan är klara och träffa Jennie för att fika på Rådis!

Bjussar på det här tokhärliga fotot där jag kör hoj med Schnigel i bak (Phuket).
(och ja, det är menat att jag ska se ut som ett psyko som kör! Haha).

Så till alla er som ska till Thailand snart – ni behöver inte oroa er, den galnaste föraren befinner sig nu i Sverige 😉

Trevlig fredag alla där ute i bloggsfären! =)

2 svar to “Craziii CarroBarro!”

  1. Åsa 29 oktober, 2010 den 12:52 #

    du kanske vaknar ti när du får komma ut..

    haha vilken bild.. klockrent 🙂

  2. Suss 29 oktober, 2010 den 16:38 #

    Hihi vilken härlig bild =) Ha en supermysig helg hjärtat…kram kram

Kommentera

