Kedjebrev och andra massmail?

28 Okt

Till alla er som via mail/sms/Facebook skickar mig goda önskningar, kedjebrev, brev med löften om god hälsa, bra dagar, tur i både det ena och det andra…

Det fungerar skitdåligt!

I fortsättningen är det bättre om ni skickar pengar, sprit, choklad, biobiljetter, kläder och …presentkort.

Tack på förhand! 😉

8 svar to “Kedjebrev och andra massmail?”

  1. Bunny 28 oktober, 2010 den 12:53 #

    Klockrent!! 🙂

    Puss ❤

  2. monica 28 oktober, 2010 den 13:30 #

    så himla bra!

  3. Wysteriia 28 oktober, 2010 den 13:37 #

    Haha ;D Jag hatar såna men skickade vidare ett nu när min katt är borta…man vet ju aldrig var min tanke..men inte fan kom min katt hem! 😛

  4. Ida- Blivande mamma till pärlan. 28 oktober, 2010 den 13:56 #

    Ja det är verkligen toppen.
    Eftersom vi har så ont om plats så va detta super bra OCH billigt 😉

  5. Elsa - Fotoblogg 28 oktober, 2010 den 14:35 #

    sv: tack desamma 😀 ❤

  6. Åsa 28 oktober, 2010 den 15:17 #

    hahha.. samma här.. 🙂

    superfin bild på dig!!!
    krama

Kommentera

