Marabou Vinter Vit – Limited Edition

26 Okt

Chokladjunkie som jag är så var jag tvungen att köpa och prova den nya vinterchokladen från Marabou.
Speciellt eftersom jag inte kan äta det ”vanliga” eftersom det är ingefära i.

Men… den var ingen höjdare. Väldigt söt och sliskig för min smak. Jag gillar vit choklad ibland, men inte så här söt.

Har ni provat?

6 svar to “Marabou Vinter Vit – Limited Edition”

  1. Mamma 26 oktober, 2010 den 21:46 #

    Skitsliskig!!

  2. Anna 26 oktober, 2010 den 21:50 #

    Oj, den måste jag prova 🙂

  3. sissiliten 27 oktober, 2010 den 06:47 #

    Jag pratade med någon på ica i tibro när jag var där o jobbade igår o frågade vad hon tyckte o hon sa precis som du.
    Det gick o äta en bit. Sen blev man nästan illamående.
    Pöss

  4. Sofia 27 oktober, 2010 den 08:02 #

    Visst var det fint!

    Jag provade chokladen här om dagen, men säger precis som du..lite för sliskigt..tror jag fortsätter med vanliga mjölkchokladen! 🙂

  5. Åsa 27 oktober, 2010 den 08:12 #

    åhh ja bara längtar ti den kommer.. älskar vit choklad o fick tips från ett kassabiträde att den är på väg men som vanligt så kommer de sent ti norrland..

  6. Sara 27 oktober, 2010 den 10:34 #

    Inte provat men jag måste nog, ÄLSKAR vit choklad!
    Du som är så inne i choklad-världen, kommer inte förr Vinter tillbaka iår? Den var sååå god! =D

Kommentera

