Faen, vad klantig jag är.

26 Okt

Jag har ont i huvudet. Anledningen till det är mina pyjamasbyxor. Mina fina rosarutiga pyjamasbyxor, som tyvärr hänger lite för löst i midjan och blev långa längst ner vid benen.

Det hela resulterade i att jag snubblade på dem, ritschade upp en lång reva i höger ben och dundrade in med huvudet före i ena garderoben. Nu pryder en jättefin bula höger huvudhalva.

Som om det inte är nog med att jag annars har huvudvärk varje dag liksom? Ödets ironi? =)

8 svar to “Faen, vad klantig jag är.”

  1. Wysteriia 26 oktober, 2010 den 12:43 #

    Svar: Nej hon är ju tyvärr inte det 😦

  2. Emilia 26 oktober, 2010 den 15:29 #

    Neeej din stackare 😦 Hopps det går över fort!!
    Kraam

  3. Bella 26 oktober, 2010 den 15:50 #

    nej men lilla vän 😦 förlåt men hade ja sett de där hade jag skrattat ihjäl mej. förlåt haha.. puss

  4. Malin 26 oktober, 2010 den 18:41 #

    Oj! Vilken himla otur! Mina mysbyxor är oxå lite långa, kanske borde ta det här som en varning och sy upp dem? 😉 Hoppas du känner dig bättre snart!
    Kram

  5. Freedomtravel 26 oktober, 2010 den 19:31 #

    Jag vet en tjej som bröt BÅDA armarna när hon skulle klättra upp på en pall för att nå nånting högst upp i garderoben… Det är mycket som är svårt att göra när man brutit BÅDA armarna…

  6. Bunny 27 oktober, 2010 den 12:12 #

    😥 Hur mår du nu…?

  7. Susanne 27 oktober, 2010 den 16:01 #

    Snygga glajjor 🙂 Finns dom med styrka tror du…haha…

    Kram
    Susanne

Kommentera

