Minns du det här?

25 Okt

Hittade några kort i mammas och pappas dator….

Haha. Hella… kommer du ihåg den gången vi var i Sälen och band ihop stavarna och jag flög baklänges?
Tror det var den här gången när kortet togs? 😉

Nadja… minns du? 😉 Du var så blek 😉

Schnigel – Grodan miss you!

Tara – Miss you crazii! =)

5 svar to “Minns du det här?”

  1. Helena Larsson 25 oktober, 2010 den 17:31 #

    Jo då jag minns allt!!! Det var roligt, du och jag i trollskogen(?) som små barn!

  2. Helena Larsson 25 oktober, 2010 den 17:32 #

    Jo då jag minns allt! Du och jag i trollskogen(?) som små barn!!!

  3. Anna-Karin 25 oktober, 2010 den 19:15 #

    Underbart när man hittar gamla kort! Det ger många skratt och minnen. Hoppas du är bättre nu och att läppen börjat läka
    kram

  4. Bara Sara 25 oktober, 2010 den 19:38 #

    Det går väldigt bra i skolan. Inga större hinder 😉 Hur går det för dej? Hur mår du? Kram

  5. Nadjiz 25 oktober, 2010 den 20:41 #

    Jag blek? Det var ju du som inte tvättat dej på den senaste månaden på luffen fattar du väl! =)

Kommentera

