.”!#¤#%¤#%

25 Okt

Har varit tjock i halsen och snorig i en och en halv vecka nu och det verkar inte vilja ge med sig heller.

Som bonus har jag fått jättetorra läppar och en spricka i underläppen som inte vill läka och blöder lite då och då. Livet är härligt.

11 svar to “.”!#¤#%¤#%”

  1. Sara 25 oktober, 2010 den 08:30 #

    Låter som mej ungefär… usch!

  2. Åsa 25 oktober, 2010 den 08:57 #

    usch då.. låter som min chef är idag..
    krya på dig kram

  3. Susanne 25 oktober, 2010 den 09:11 #

    Aj då, lät inget vidare…hoppas du kryar på dig snabbt, kram.

    Susanne

  4. Helenah 25 oktober, 2010 den 09:27 #

    Samma här fast munsår, minilitet iof men aldrig kul.

    Attchooo! Kram och krya på dig

  5. Anna 25 oktober, 2010 den 10:15 #

    Känner igen det där, själv har jag varit snuvig och hängig i snart 1 månad. Krya på dig.

  6. Suss 25 oktober, 2010 den 12:02 #

    Uscha gumman, tycker alla är mer eller mindre sjuka…Peppar peppar har jag klarat mig…Men lilleman har varit lite förkyld…Krya på dig snart nedräkning, längtar tok mkt nu =)

    Kramar från oss

  7. Bokmalen 25 oktober, 2010 den 12:50 #

    Nämen, huvva!! Låter inge kul alls. Hoppas det ger med sig snart.
    Kramen, Maria

  8. Annica lundgren 25 oktober, 2010 den 14:15 #

    hahah ligger hemma idag med exakt samma symptom men idag bröt det ut….mår pyyyyyyyyton

  9. Jennica 25 oktober, 2010 den 18:39 #

    Liiiiider med dig gums!!! Hoppas att det försvinner snabbt som bara faaaasen…kram gumman!!!

  10. JessicaFK 25 oktober, 2010 den 18:44 #

    Det verkar vara segt detta..
    Jag blev sjuk för 1½ vecka sen, hostar fortfarande slem och snyter mig då o då..

    Krya på dej!!!

  11. Malin 25 oktober, 2010 den 19:10 #

    Aoooww! Hoppas du kryar på dig snabbt!
    Kramar
    Malin

Kommentera

