Nu blir det fredags…. mys….. snöbollskrig… ehhh….?

22 Okt

 

Nu är det verkligen vinter utanför fönstrena, som vi har önskat? =)
Annisen ligger och sover inne i sängen och älskling är på jobbet och jag har drömt SJUKT konstigt inatt och jag är glad att jag är vaken och att det bara var en dröm. Jag fattar inte varifrån alla sjuka drömmar kommer!

Ni har väl inte missat de humoristiska inläggen här i bloggen från igår?!

Idag är jag länkad inne hos Susanne som driver bloggen kandy.se och som är en hejare på Photoshop och humoristiska inlägg =) Veckans tema är rååååsa och där ligger min blomma som är lysande rååååååsa =)
Klicka på bilden så kommer ni till hennes blogg!

Ett svar to “Nu blir det fredags…. mys….. snöbollskrig… ehhh….?”

  1. Susanne 24 oktober, 2010 den 11:51 #

    Nice 🙂

Kommentera

