Snyggaste busshållsplatsen

18 Okt

Såna här busshållsplatser skulle göra det mycket roligare att vänta på bussen!
(fått bilden på mail….)

9 svar to “Snyggaste busshållsplatsen”

  1. Johanna 18 oktober, 2010 den 19:08 #

    Ser ut som en IKEA-reklam =)

  2. Bella 18 oktober, 2010 den 19:14 #

    gud va mysigt =) då skulle de få kedja fast alla grejer.. fast de hade ju kapat av kedjorna ändå. Men tänk om man kunde ha de såhär mysigt 😀

  3. Lotta 18 oktober, 2010 den 19:30 #

    Skulle busshållsplatserna se ut så i Uppsala skulle jag hellre ta bussen än bilen!

  4. Gaymasen 18 oktober, 2010 den 19:41 #

    Haha, lätt att missförstå. ;D

    Och jag håller med om busshållsplatsen. Då hade jag kunnat tänka mig att stå (ligga) där länge. ;D

  5. Gaymasen 18 oktober, 2010 den 20:06 #

    Haha. Helt seriöst så tror jag att det hade uppskattats mycket ^^

  6. Garderobsgrubbel&Byråbekymmer 18 oktober, 2010 den 20:06 #

    väggen är färdigmålad och jag har satt upp lampan. Imorrn ska pappa hit och borra hål för gardinstänger så längderna ska upp o så ska jag snickra ihop en ram att spänna upp tyget på =)

  7. Sara 18 oktober, 2010 den 20:32 #

    När kan och hinner du fika? Kram!

  8. Anna 19 oktober, 2010 den 09:30 #

    Skulle det vara så så skulle det sitta ett gäng fjortisar och förfesta där 🙂

Kommentera

