Sov gott hos änglarna, fina M.

17 Okt

Idag fick jag reda på att en barndomskompis till mig dog i en olycka igår. Livet är så orättvist!
Och livet är så kort. Kommer aldrig sluta upphöra förånas över hur livet kan vända så fort.
Sov gott Marcus – du fattas oss.

14 svar to “Sov gott hos änglarna, fina M.”

  1. Marie. 18 oktober, 2010 den 06:32 #

    Håller med dig, ingen solnedgång är den andra lik.
    Underbart.
    Tråkigt att höra om barndomsvännen.
    Orättvist var rätta ordet =(
    *Kram*

  2. Sara 18 oktober, 2010 den 06:52 #

    Verkligen orättvist! Tänker på dej och de andra som kände honom! Kram

  3. Åsa 18 oktober, 2010 den 07:53 #

    ja himlen är nåt helt otroligt 🙂

    va trist o höra om din vän.. 😦 krama om

  4. Anna-Karin 18 oktober, 2010 den 09:12 #

    Himlen är vacker och i bland en tröst att se. Orättvist är rätta ordet.Tänker på dig och alla som kännder honom
    kram

  5. Jennica 18 oktober, 2010 den 09:57 #

    Kramar till dig gumman!!

  6. Bunny 18 oktober, 2010 den 11:22 #

    😥

    Puss ❤

  7. Wysteriia 18 oktober, 2010 den 13:00 #

    Nej men fy 😦 VIF

  8. camla 18 oktober, 2010 den 13:07 #

    så svårt o tung att smälta…. ryser….

  9. bella 18 oktober, 2010 den 13:29 #

    gumman är det thor?????????

  10. Ida- Blivande mamma till pärlan. 18 oktober, 2010 den 13:36 #

    Beklagar sorgen vännen.
    Livet är orättvist och outgrundlig.
    Skickar kramar

  11. marica 18 oktober, 2010 den 15:00 #

    Usch då.. beklagar sorgen! Känns som att det borde vara någon jag vet vem det var??? *Kram*

  12. Gaymasen 18 oktober, 2010 den 17:58 #

    Livet kan helt klart få tvära vändningar.. Usch ja.

    Till något annat; otroligt vackra solnedgångsbilder. De måste jag ha missat. Alltså solnedgången. Haha.

  13. Gaymasen 18 oktober, 2010 den 19:01 #

    Haha nej of course nöt! Jag menade här i Skövde. De i Thailand är vansinnigt vackra. Skönt att ligga på stranden till långt in på natten och bara… andas. 🙂

    • Haha… jag är verkligen blond fast att jag försökt bli en smart brunett 😉 Jaaaaa så klart du inte missat de i Thailand – jag tänkte ”hur sjutton kan grabben ha missat solnedgångarna i Thailand när han varit där en månad” 😉
      Sorry, det är jag som är lite blåst och inte hänger med – minne som hos en guldfirre vettu! 😉

Kommentera

