Spindeltösens sysselsättning idag är….

16 Okt

7 svar to “Spindeltösens sysselsättning idag är….”

  1. Bunny 16 oktober, 2010 den 15:43 #

    Jag hade hoppats på bilder nu jag… 😕

    Puss ❤

  2. Camla 16 oktober, 2010 den 15:43 #

    jag vill def se efterbild!!!

  3. Johanna 16 oktober, 2010 den 15:59 #

    jepp mycket nyfiken på hur det blivit…kram

  4. Linda 16 oktober, 2010 den 16:16 #

    Vi renoverar vår hall med så kul när man ser resultat vår var verkligen gräsligt ful i huset,men nu så börjar den bli riktigt fin vit såklart & massiv ek=)

  5. Emma 16 oktober, 2010 den 16:33 #

    Jaaa jag vill se bilderna! Jag är så imponerad av alla som fixar och donar hemma.. Jag törs knappt göra nåt själv 🙂

  6. Linda 16 oktober, 2010 den 16:43 #

    TACK sötaste Caroline, ser dig online på betapet ibland men du är alltid inne där det är fullt så jag kommer inte in, hade fömodligen förlorat ändå,haha!
    Ja det verkar så då gjorde jag rätt som köpte 56 med andra ord skulle det vara ngt annat som kikar ut så skickar jag gubben, inget mer med det,hihi.
    Väntan är underbar vi längtar så!6 mars är det beräknat;)

  7. DrAnnika 16 oktober, 2010 den 19:21 #

    Tack för kommentarerna i min blogg.
    Jo det är nog så, jag fattar ju att jag inte är helt frisk i pallet liksom. Det är jobbigt att kunna kämpa emot och när man ändå inte fattar, trots att man fattar rent logiskt…
    Jag finns på msn om du vill kuckla lite (alternativt på Fäjjan!)

    Och får man se några bilder på hallen eller? 😀

    *kramar*

Kommentera

