Inte värt att veta…

15 Okt

4 svar to “Inte värt att veta…”

  1. Bunny 15 oktober, 2010 den 10:14 #

    Har du trist…? 😉

    Puss ❤

  2. helenah 15 oktober, 2010 den 11:59 #

    Hallå, du vill inte sälja någon av dina digitalkameror?

    🙂 Hör av dig på fb isf. kraaam

    • Njae…. jag älskar mina kameror! 😉 Jag har ju min ”dyra” stora systemkamera och min gamla har jag som reserv ifall något händer under bröllopsfotograferingar eller liknande…. sen har jag en dyr ”vanlig” digitalkamera som fungerar som undervattenskamera och som tål snö och sand 😉 Och så min andra vanliga som jag haft i flera år…. 😉 Mobiler gör jag mig aldrig av med… köper ny varje år men de gamla bara ligger 😉
      Ska du köpa någon ny digitalkamera så kan jag reka CANONS! 😉 Och Sony =)
      Kraaaaaaaaaaaaaaaam!!

  3. bella 15 oktober, 2010 den 18:44 #

    haha denna listan tog jag faktiskt oxå, när jag hade frågor för några dagar sen 😉 Fast tog bara ut några 😛

Kommentera

