Det här är mitt. Hur ser DITT ut?

15 Okt

19 svar to “Det här är mitt. Hur ser DITT ut?”

  1. Åsa 15 oktober, 2010 den 11:58 #

    oj va snabb du va 🙂

    jag har antagit din utmaning.. publicerade min precis 🙂

    • Tänkte att en så enkel sak som att du inte orkar skriva av det ska hindra dig 😉

      • Åsa 15 oktober, 2010 den 12:08 #

        tack vad gullig du är 🙂
        har lagt in de nu… kram

      • Åsa 15 oktober, 2010 den 12:13 #

        tack igen.. jag är inte så teknisk på att ändra bloggens utseende.. får kolla på de senare.. måste jobba lite nu.. 😛

      • Bunny 15 oktober, 2010 den 14:44 #

        Ah, så det är samma sak… Lite trög idag… 😉

        Då vet jag 😉

        Puss ❤

  2. camla 15 oktober, 2010 den 12:04 #

    aj jöst löv jår däsktåp, sån aj vill ålså häv ö najs skrivbord vidd ö låt of nåtes

  3. Bunny 15 oktober, 2010 den 12:05 #

    Var är den knappen… 😕

    O du som kan allt… Vad är en thumbbild…?

    Puss ❤

    • Den knappen finns på tangentbordet ovanför sifforna, bredvid F-knapparna. Prsc kan det också stå har jag för mig? Bredvid ”insert eller home”?
      Thumbbild är en miniatyrbild… tumnagel… av sizen som en tumnagel typ 😉
      Puss

      • Bunny 15 oktober, 2010 den 12:14 #

        Tack!! 🙂

        Puss ❤

      • Bunny 15 oktober, 2010 den 13:40 #

        Skrev jag Thumbbild… Menade SKÄRMDUMP!! Lät likadant… 🙄

        Vad är en skärmdump…?

        Puss ❤

      • Det är printscreen. En bild av din skärm liksom…. det som finns på skärmen just när du tar en kopia (skärmdump, printscreen) =) Puss

      • Bunny 15 oktober, 2010 den 14:40 #

        Sista frågan 😉 Hur gör jag en sån…? 🙂

      • Hahaha, men det skrev jag ju? =)
        Tryck på Printscreen/prscr-knappen och sen öppnar du paint eller photoshop och öppnar ett tomt dokument och trycker på CTRL+V för att klistra in. Spara. Klart! 😀
        Puss

  4. Ida- Blivande mamma till pärlan. 15 oktober, 2010 den 12:23 #

    Jag är i vecka 34 eller om man hellre vill räkna 33+2.
    tack det va lugnande.
    Känns ändå bättre om h*n vill stanna några veckor till.
    Kram

  5. Emma 15 oktober, 2010 den 15:47 #

    Vilket härligt skrivbord! 🙂 Hur gör man för att få de söta sticky-notes:en? Kram

  6. bella 15 oktober, 2010 den 18:43 #

    jadu, på mitt ligger de 580000000 kort haha.. brukar lägga dom där när ja gör iordning dem och orkar aldrig ta bort dom 😉 sen e jag ego o har kort på mej själv som bakgrund.. haha.. din ser mycket härligare ut 😉 pöss

  7. Papsen 17 oktober, 2010 den 09:33 #

    Tips. I Windows Vista Home Premium finns ett mycket bra tillägg. Ett litet program som heter Skärmklippverktyget. Programmet är i sig ungefär detsamma som en skärmdump men här bestämmer du själv vad som ska kopieras och det finns några extrafunktioner som man kan använda direkt innan man sparar.
    Har du detta program hittar du det på:
    Startknappen/Alla program/Tillbehör/Skärmklippverktyget.

Trackbacks/Pingbacks

  1. Och här har jag suttit och FOTAT datorskärmen « ღ Bunny ღ - 15 oktober, 2010

    […] fick jag lära mig av mitt hjärta Carro att göra en skärmdump, dvs en kopia på det man har på datorn just […]

Kommentera

