Photoshop?

13 Okt

7 svar to “Photoshop?”

  1. JessicaFK 13 oktober, 2010 den 19:16 #

    gud, det är såååå mkt jag skulle vilja lära mig.. min kusin (15 år) är hur sjukt duktig som helst på att redigera, jag blir så impad! Jag vill ju med kunna..

  2. Helenah 13 oktober, 2010 den 19:54 #

    Jag skulle vilja lära mig det, men har det inte eller riktigt tiden känner jag. 😉 Men du får gärna visa det när jag lyckas komma och hälsa på. kram!

  3. johanna 13 oktober, 2010 den 20:36 #

    Åh jisses med inlägg jag missat =( Jag orkar inte gå igenom dom nu, får ta det i helgen då jag är barnledig =) Puss!

  4. Emma 13 oktober, 2010 den 21:01 #

    Jag har äntligen köpt min systemkamera och har funderat på photoshop.. Men såg till min förskräckelse hur många tusen det kostade?! Funkar det med ett sådant där ”billigare photoshop”? Kommer inte ihåg vad det heter just nu.. Hoppas allt är bra med dig annars! Kraam

    • Carros pappis 14 oktober, 2010 den 11:48 #

      Kolla ett bra alternativ som heter Gimp. Fungerar bra, finns på Svenska och är helt gratis.

  5. Carros pappis 14 oktober, 2010 den 11:49 #

    Oj, länken kanske du vill ha till Gimp.
    http://gimp-win.sourceforge.net/

  6. Susanne 14 oktober, 2010 den 14:23 #

    De där små figurerna känner jag igen…haha…

    Svar: jo, har ett konto hos Fotosidan men nu är det evigheter sedan jag var inne på sidan…

    Kram
    Susanne

Kommentera

