FujiColor / FujiFilm Fotoböcker.

13 Okt

Ni hittar till FujiColors fotoböcker HÄR.

10 svar to “FujiColor / FujiFilm Fotoböcker.”

  1. bella 13 oktober, 2010 den 12:06 #

    åhh fint 😀 fotoböcker e bra faktiskt. Måste inskaffa mig de hihi.. Sv: ja har inte suttit vid datorn sen ja gick upp nästan. satte mej för en stund sen. Men datorn e vid soffan, precis brevid, så ligger i soffan o surfar samtidigt förstår du 😉 Men nu ska ja försöka äta, inte gjort de än:/ puss på dej gumman

  2. Ida- Blivande mamma till pärlan. 13 oktober, 2010 den 12:10 #

    Oj är det så illa??
    Gud det visste jag inte..
    Skall man vara noga med att sprita händer också så också?
    Jag tänker bara så man inte skyddar bebis ifrån för mkt.

  3. Ida- Blivande mamma till pärlan. 13 oktober, 2010 den 12:15 #

    Går det bra på Willys då =P

  4. Ida- Blivande mamma till pärlan. 13 oktober, 2010 den 12:17 #

    Aha se där man lär sig alltid något nytt.
    Gud jag vill inte att vårt barn får något sådant.
    Sen vill man ju inte skydda bebis mot ALLT, då kanske man har tur som får bebis denna vinter då kanske.
    Tusen tack för tipset.
    Du är ju expert på sånt här.
    Kram

  5. Ida- Blivande mamma till pärlan. 13 oktober, 2010 den 12:28 #

    Vilka bra tips jag får så då skall man ställa dem i vagnen eller på vagnen?
    Va säger du om de bilstolar som sitter fast på vagnen som man kan låna där?? Finns de mkt bakterier på dem.
    Precis jag vill ju inte bli inlåst med bebis.
    Man skall ju kunna leva.

  6. Susanne 13 oktober, 2010 den 12:29 #

    Åh va kul, jättefina blev de. Jag vann en fotocanvas i en fototävling så nu har jag det stora nöjet att välja ut en bild som ska bli tavla 🙂

    Ha det bäst!
    Susanne

  7. Mamma 13 oktober, 2010 den 13:53 #

    Vad duktig du är Norpan!

  8. Mette 13 oktober, 2010 den 14:02 #

    Ser ju väldigt snyggt ut!

  9. Sofia 13 oktober, 2010 den 18:19 #

    Roligt att göra en fotobok med alla sina favorit bilder man har tagit!

  10. Therese 14 oktober, 2010 den 11:24 #

    Snygga! Brukar beställa från extrafilm, men de där såg ut att ha snyggare upplägg. (Och nej, vi har inte valt foton ännu :S Jag tittade ju igenom alla korten och plockade bort de överflödiga (där det är många kort på smma sak)då blev det 600 kvar, haha…. Var rätt trött efter det men ska köra ett race då vi bara fokuserar på porträttfotona. Stor kram

Kommentera

