Bloggande = Livsstil?

13 Okt

 

Det ska ju givetvis stå CS5 och CS4. Jag är bara lite inne på att Peter fixar med vårat PS3 just nu! Haha. Tryckfelsnisse Allan 🙂

3 svar to “Bloggande = Livsstil?”

  1. JessicaFK 13 oktober, 2010 den 19:18 #

    Jag hittade ett roligt program som man kunde ladda ner gratis där man kan göra roliga fotocollage och det är jag för tillfället beroende av 🙂 det heter Photoscape.

    Jag bloggar på en lite mer hemlig familjeblogg om du vill läsa den kan du maila mig så får du lösenordet 🙂

    kram

  2. Ida- Blivande mamma till pärlan. 13 oktober, 2010 den 20:36 #

    Jag använder Picasa och min dåliga bärbara dator.

  3. Bunny 14 oktober, 2010 den 15:38 #

    Bloggar mest från mobilen som du vet 😉

    Puss ❤

Kommentera

