Men det är…

11 Okt

… kallt ute fast solen skiner! Det känns att det är höst i luften och snart kommer vintern med den!

Jag tog med mig kameran. Min fotomotivation har inte varit den bästa på sista tiden, har nog tappat stinget lite. Eller så är det för att det varit så mycket med praktiken och framför allt att det varit en del skolarbete och att jag inte mått helt hundra själv heller.

Kanske kommer motivationen tillbaka med full kraft framöver när snön börjar dala? =)

NU ska jag lyssna på kardiologiföreläsningarna sen ska jag nog gå till Elins Esplanad en vända för mina böcker jag beställde härom dagen har kommit.
Barnmedicin och Neonatologi heter böckerna och gick på 1200 tillsammans. Som hittat? 😉

Sen väntar jag på att ett till avi ska dyka upp, för jag har fått mail om att mina två fotoböcker jag beställde förra veckan är på väg! Spännande! 🙂


Igår kväll när Sara var här och vi kikade ut genom fönstret såg det ut så här! Helt fantastiskt!

4 svar to “Men det är…”

  1. Åsa 11 oktober, 2010 den 14:48 #

    åh va häftig himmel 🙂 såå fint..

  2. Emilia 11 oktober, 2010 den 15:58 #

    Försökte också ta kort på himlen igår, sååå fint. Helt magiskt! Men bilderna blev inge bra alls 😦
    Kramkram

  3. Wysteriia 11 oktober, 2010 den 16:34 #

    Åh men vilken fin bild 😀

  4. monica 12 oktober, 2010 den 09:40 #

    Du hade kunnat låna de böckerna av mig, men du aknske villa köpa dem? kram

Kommentera

