Uruselt humör.

10 Okt

… är jag idag men jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det är.
Det är nog helt enkelt så att det är herr Höst som påverkar mig så.
Och vad jag än gör för att ignorera det och intala mig själv att jag äääälskar hösten så ljuger jag ju för mig själv?

Och det har jag sagt till mig själv att aldrig mer göra efter mina tonår då jag ständigt ljög för mig själv.

Så nu är jag försonad med tanken på att jag inte alls gillar hösten och det gör mig arg. Och grinig. Men jag tycker ändå att det är skönt med frisk luft.

… och kanske kan det vara så att jag har sovit skitdåligt inatt och drömt en massa konstiga drömmar som alltid, som gör att jag är så trött och grinig?

Rörigt? Ja… det är jag i ett nötskal 😉

3 svar to “Uruselt humör.”

  1. Camla 10 oktober, 2010 den 18:26 #

    jAG ÄR oxå på skithumör i dag! Är arg fast jag inte vet varför… eller jo lite vet jag, men det kan vi ta när vi ses =) o sen är jag arg av samm anledning som du – då jag brottas med tanken av att jag inte vet om jag gillar hösten eller inte… hmm men mest arg jag nog för jag haqr CBL abstines i vanlig ordning pussen

  2. bella 10 oktober, 2010 den 19:56 #

    du e inte ensam gumman. Tror fan det e hösten som gör de haha..kramisar

  3. marica 10 oktober, 2010 den 20:37 #

    Härlig höstbild!
    Humöret kan inte alltid va på topp och återigen beundrar jag dej för att du berättar att du är på kass humör.. jag surar ju bara som sagt 😉 Du är öppen och uppriktig du vännen! Det är bra! KramKram och härligt att ni fått mycket gjort idag!

Kommentera

