Ola-Conny och Morgan.

9 Okt

… såg jag inte skymten av idag.
Men i ULLARED har jag varit på en utflykt idag (och Gekås så klart) och det är första gången jag nånsin fått stå i kö och då REJÄLT.
Eller vad sägs om en snirklande kö runt hela Gekås och förbi alla bussar m.m. för att komma in?

Jaja. Jag var där för två månader sen och jag skulle ”inte ha något speciellt”.
Men ni vet ju hur det är? Man går där inne och så VIPS är vagnen halvfull eller överfull!

Jag åkte med för att få lite quality time med min moster och kusiner som jag alltid har skoj ihop med och det var inget undantag idag!
Men jag är hemskt trött trots att jag sovit i bilen och druckit kaffe ikväll hos papsen som fyller 57 år idag… ehum…. 27 menar jag! 😉

GRATTIS igen till världens bästaste paps!!

Har ni haft en bra helg hittills?!
Kram på er!


Här sitter jag just nu, i min lilla ”datahörna/klassrum” =)

5 svar to “Ola-Conny och Morgan.”

  1. bella 9 oktober, 2010 den 22:53 #

    grattis bengan 😉

    • Papsen 14 oktober, 2010 den 11:56 #

      Tack för det, men tänk om det var lika roligt att fylla år som då man var i tonåren. Tänk bara att bli 18 bast, vilken händelse.

  2. Bunny 10 oktober, 2010 den 07:39 #

    Åh!! Vill åxå åka till Yllawed! (försökte mig på skorrande skånska) 😆

    Puss ❤

  3. Sara 10 oktober, 2010 den 08:06 #

    Lägenheten blir vår från och med 1 Februari =D
    Längtar massor kan jag lova. Vi ska flytta för att tanten under är helt knepig och snackar skit om oss sen är det så att hyresvärden inte håller vad han lovar… Vi kan ju fortfarande inte använda vissa taklampor för att elen är skrot.

    Kram

  4. sissiliten 10 oktober, 2010 den 11:17 #

    Hej vännen.

    Ja nu måste vi ta en fika snart. I veckan kanske?? Kan alla dagar utom måndag tror jag.

    Åse o jerry var oxå på ullared förra helgen o då var det försäljningsrekord nånsin. 26 miljoner tror jag det var. Dom stod i kö som ringlade sej runt parkeringen o överallt. Sen hade dom 2 timmar kö i kassan på vägen ut. Urk!!!

    Pössa

Kommentera

