Shopping and Shakin’

4 Okt

Idag har jag shoppat. Ingenting kul alls, till eran besvikelse.

Bara ett nytt tangentbord som inte låter som en hel jordbävning när mina flinka fingrar drar fram över det.
Och en mus som hörde till.

Jag har PMS idag. Grinig som attan. Keep away 😉

6 svar to “Shopping and Shakin’”

  1. caroline 4 oktober, 2010 den 22:06 #

    kan hända ;D

    skönt med nytt isåfall, haha 🙂

  2. Åsa 5 oktober, 2010 den 08:37 #

    kul med något nytt iaf 🙂

  3. bella 5 oktober, 2010 den 11:08 #

    alltid skoj och shoppa 😀 pöss

  4. Emma 5 oktober, 2010 den 12:09 #

    Åhh skulle också behöva ett ”tystare” tangentbord.. Slamrar på rätt bra här också.. Feel for you, jag inväntar min PMS till nästa vecka.. Yey.. Kram

  5. camla 5 oktober, 2010 den 20:28 #

    aaaah äntligen skrattar =)))

  6. marica 7 oktober, 2010 den 21:01 #

    Ha Ha jag har oxå sådana dagar men du är ju duktig som säger till att man ska hålla sig borta 😉 jag surar bara mina sånna dagar,, ha ha! KRAM

Kommentera

