Pytteliten.

2 Okt

Inatt ska jag hoppa in och jobba extra bredvid studierna.
Det är EN MÅNAD sen jag jobbade. Herregud… så lång tid mellan två pass har det inte gått sen förra året när jag var på semester!

Tänk om jag inte kommer ihåg någonting, tänk om jag har glömt hur man gör? 😉
Skojar bara. Det kommer att gå jättebra. Och dessutom vet jag att jag kommer att få jobba med Monischa! Vilket ska bli jätteskoj, för det var längesen jag såg henne och hann prata! =)

Det finns en hemsida för bäbisar som föds för tidigt. Eller rättare sagt för anhöriga till bäbisar som föds för tidigt.
Kika gärna in HÄR.

6 svar to “Pytteliten.”

  1. Nadjiz 2 oktober, 2010 den 12:17 #

    Skicka sms eller ring imorn om du känner att du orkar med en träff? 0707-266066

  2. monica 2 oktober, 2010 den 14:46 #

    Vill du ha skjuss till jobbet så kan jag komma förbi o hämta upp dig? Messa mig i sånna fall!

  3. bella 2 oktober, 2010 den 16:28 #

    kul o jobba lite 😀 pöss

  4. marica 2 oktober, 2010 den 19:41 #

    Perfekt å jobba lite! Ha en bra jobbarnatt!! KRAM Har mailat dej på FB 🙂

  5. bella 3 oktober, 2010 den 12:27 #

    ja det e helgerna som jag OFTAST har tid o träffa folk, för på veckorna finns ingen tid. När jag börjar praktiken om 1 vecka så går jag 10-18 varje dag o då kan jag ta kvälls fika, för då har jg ingen skola och tänka på =) så vi får planera in en då. =) pöss

  6. IDA 3 oktober, 2010 den 12:47 #

    Va kul och hoppa in och jobba =)
    Hoppas våran vill stanna inne ett tag till.
    Kram

Kommentera

