Nu är det fredagsmys!

1 Okt

Kakan på förra bilden är alltså halloncheesecake som var rejält smarrig.
Min mamma är grym på mat och bak!

Jag har haft en del att göra på praktiken idag och var helt slut när jag kom hem och slocknade till 18-tiden.
Tanken var att jag skulle kilat ner på lite AW på stan men jag har ju inte mått så bra sista tiden och när jag är så trött så att jag mår illa kan jag inte ignorera det utan måste vila.

Nu har älskling och jag käkat smarrig middag med fläskfilégryta och klyftpotatis och Idol står på på TV.n.

För övrigt har jag inte så mycket mer att tillägga just idag mer än att säga VÄLKOMMEN till Skövde lill-spajder!
Spiderchick  med familj flyttar nämligen hem till sina hemtrakter imorgon. Så välkomna till slätta! 😉

4 svar to “Nu är det fredagsmys!”

  1. marica 1 oktober, 2010 den 20:05 #

    Idol här med 🙂 Är gräsänka ikväll och det ena barnet efter det andra somna sånu sittr jag här i min ensamhet! Vad gör man med en son som inte vill äta? (Han tar två tre tuggor på en rostsmörgås men sen vill han inte ha mer,,, tom godiset spotta han ut förut… ringde 1177 som sa att han ska ha vätskeersättning så det koka jag men han vägrade….)
    *Kram*

  2. Sara 1 oktober, 2010 den 21:17 #

    Ska byta soffa på söndag sen har jag kurs i 4 timmar. Så jag hinner inte.. =(
    Hur har du det i veckan? Kram

    • Jag har praktik måndag till fredag, vet inte exakt HUR än. Men tror jag går dag på måndag och tisdag, kväll onsdag, dag torsdag och fredag. Så kanske någon kväll om jag inte är för död efter praktiken? =) Kramar

Kommentera

