Välkommen OKTOBER!

30 Sep

Snart är vecka 39 slut och imorgon är OKTOBER här.
Jag tycker att septemberdagarna har flygit iväg.
Och hösten är långt på väg och snart kommer väl också vintern. Jag ser fram emot vintern. Jag ser fram emot snö och kyla.
Jag ser fram emot att sätta på sig mössa, vantar, halsduk och burriga tröjor. Det är mys på hög nivå.

Jag ser fram emot att sitta på Rådhuset och ta en Latte med någon av alla mina vänner och bara kika på folk och babbla strunt.

Men nu ska jag iväg till ”praktiken” som för närvarande är inne på vecka 2 och jag befinner mig nu på Barnmedicinavdelningarna på sjukhuset och det är riktigt skoj! Jag känner ju redan de flesta i personalen och jag har ju också (som ni redan vet) varit inne och jobbat lite då och då. Men nu får jag en djupare insyn på avdelningen och lär mig en massa!

Diabetes tar min mesta energi just nu, jag tycker att det är väldigt intressant och jag har hittat en jättebra bok som är kul att läsa.

Vad hittar ni på? Har ni stått ut med hösten ”so far”? =)

Kram Carro

8 svar to “Välkommen OKTOBER!”

  1. Peter 30 september, 2010 den 12:54 #

    Längtar du inte och ser fram emot fågelmatningen i vinter? 🙂

  2. Susanne 30 september, 2010 den 13:11 #

    Svar: Grattis…visst var det prinsesstårta, du har vunnit första pris…en blöt puss —> PÖÖÖSSSSS 🙂

  3. Åsa 30 september, 2010 den 13:12 #

    man måste ju stå ut med hösten men denna vecka har varit bra sol hela tiden o alla vackra färgerna 🙂 kylan däremot kan gärna få försvinna… brrrr…. nollgradigt i luleå på morgonen..
    ha en bra dag 🙂
    krama

  4. Bokmalen 30 september, 2010 den 14:17 #

    Jag gillar hösten. Luften, färgerna men det är jobbigt med väderväxlingarna, svårt att klä sig…
    Annars är väl allt bra här, trött å så men annars bra. Gjorde helg redan nu då jag bytt från kväll till dag idag. 😉
    Kramen, Maria

  5. Emma 30 september, 2010 den 14:52 #

    Ser oxå fram emot lite kyla så man får klä på dig.. 🙂 Här var det frost inatt.. Kraam

  6. bella 30 september, 2010 den 15:30 #

    jag gillar inte hösten och vintern.. fryser ihjäl.. usch!! ha de bra på praktiken ikväll.kramar

  7. Anna-Karin 30 september, 2010 den 19:21 #

    Härligy med höst. vet du om det kommer några på after worken i morgon? Ska du med? jag är utanför Harrys kl 16:30 så får jag väl se om någon kommer
    kram

  8. Sara 30 september, 2010 den 19:58 #

    CARRO – Jag är kaffesugen!!! =D

Kommentera

