En liten hälsning.

27 Sep

Jag håller igång på praktiken och kommer upp efter mycket om & men på morgnarna.
Men är väldans trött på kvällarna. Idag var jag förbi Ica Maxi på vägen hem och när jag kom hem åt jag middag som älskling lagat.
Nu har svärmor varit på besök och Ullared börjar på TV.

Så jag önskar er en underbar måndagskväll alla kära läsare! Och jag hoppas att ni alla mår bättre än bäst!
Stor kram Caroline

5 svar to “En liten hälsning.”

  1. Jennica 27 september, 2010 den 19:40 #

    Längtar efter att praktiken är klar och jag får kramas en massa en hel carrokväll här nere!! Haft en bra dag på jobbet, men lyckade med att somna i soffan när jag kom hem, Markus fixade maten, väckte mig…så nu är man mätt och lycklig…uppkrypen i soffan…och bara myser!! Ha en resten underbar vecka hjärtat!!!!

  2. Bokmalen 27 september, 2010 den 20:18 #

    Detsamma. Hoppas du orkar va vaken en stund ikväll. Vi fick en bonuskväll tillsammans då jag skulle gått kväll men pga att jag började tidigare å kunde flexa så hann jag fara å träna + att jag kom hem i tid så denna måndag blev en trevlig bonus!!!
    Kramen, Maria

  3. bella 27 september, 2010 den 20:32 #

    fin du e ❤

  4. johanna 27 september, 2010 den 20:36 #

    Jag ska till Ullared på onsdag *tjoho*

  5. Åsa 28 september, 2010 den 08:00 #

    du e så fin 🙂
    o ja förstår att kameran älskar din kompis.. hehe.. fina tjejer 🙂
    hoppas du har kul på praktiken.. 🙂
    krama

Kommentera

