Det är så här det ska vara.

25 Sep

(Fotot är som vanligt förminskat och har förlorat en massa skärpa och ser inte alls bra ut förrän man klickar på det)

Morgonen och dagen igår var full av dis och smog ute. Samma sak idag. Men igår sprack himlen upp framåt eftermiddagen och solen kikade fram med perfekt ljus.
Jag älskar såna här höstdagar, det är så att man önskar att alla dagar kunde vara så här – med ljusa dagar och mörka kvällar, utan för mycket regn och blask.

Det blev många skratt igår kväll. Tjejerna och jag rotade fram gamla filmer från kryssningar m.m. som vi helt glömt av att vi filmat.
Dessutom blev det battle i BUZZ också, som jag och älskling har lånat av våra grannar och min jobbarkompis Johanna 🙂 Riktigt skoj underhållning med frågesport!

Nu har jag just skickat iväg Milla på dejt och ringt och checkat av min andra donna till vän som också har dejt ikväll – Jag gillar’t!
Själv har jag dejt hemma på soffan med min älskling ikväll – och tvätten i källaren får också våran uppmärksamhet 😉

TREVLIG lördagkväll på er allihopa!
Kram Caroline

7 svar to “Det är så här det ska vara.”

  1. Mamma 25 september, 2010 den 21:33 #

    Detsamma till dig och din andra hälft,vi ses imorgon!!

  2. Bunny 25 september, 2010 den 22:38 #

    I do for U, U do for me 😆 Lilla nin!!

    Du… Kika in på min nya favoritblogg och svara på hennes fråga om kamera…? Plz 🙂 For me…?

    http://kattvingar.blogg.se/2010/september/photo.html

    Puss ❤

  3. Anna-Karin 26 september, 2010 den 06:35 #

    Älskar hösten. Var i Karlsborg i går och gick en vända längs med vättern. Det blåste riktiga höstvindar men vad skönt det var. Visst är det roligt när man hör hur kläderna skriker ens namn! Hoppas verkligen du kommer att gilla dem.
    Kram

  4. bella 26 september, 2010 den 11:27 #

    hoppas du hade riktigt mysigt med din älskling och en bra lördag 😀 pöss

  5. Nathalie 26 september, 2010 den 12:38 #

    Hej!
    Jag har en canon eos 450d. De objektivet du tipsade om är det bra zoom på den?:)Sen undrar jag om du har något tips på ett bra makro objektiv?=)

    Tack på förhand!:)

  6. Bunny 26 september, 2010 den 13:31 #

    Tack hjärtat!! 🙂

  7. Nathalie 26 september, 2010 den 14:46 #

    Tack för tipsen! 🙂

    Jag fotar ganska mycket, tycker det är så kul. Mest blir det foton på mina underbara katter!:)

    Hur länge har du hållt på med foto? Och har du något speciellet som du tycker är extra kul att fotografera?:)

    //Nathalie

Lämna en kommentar