Myskväll med tjejerna ♥

24 Sep

Ikväll kommer mina darlings Milla och Annis2 hit och myser framför bland annat IDOL ♥

Vad hittar ni på en fredagkväll som den här?

Passar på att slänga in ett foto som jag tog på Milla förra helgen. 
Kameran älskar henne (även om hon inte älskar kameran lika mycket. Haha.)

6 svar to “Myskväll med tjejerna ♥”

  1. Bokmalen 24 september, 2010 den 18:54 #

    Min fredag har sett ut så här… Klev upp 05.20 började jobba 6.30. Slutade 15.00, åkte på på spinning innan jag åkte hem igen. Middag, lite vin å nu är jag snart redo för sängen… Ska försöka se idol men vi får se hur länge jag orkar va vaken!??? Hua, för att få för lite sömn!! Har sovit alldeles för lite i veckan.
    Trevlig helg på er!!
    Kramen, Maria

  2. Malin 24 september, 2010 den 20:12 #

    Vilket underbart foto! För vår del blir det också idol!
    Hoppas ni har det riktigt mysigt!
    Kramar

  3. Mamma 24 september, 2010 den 22:01 #

    Jättefin bild, ha det så gott!Kram

  4. bella 24 september, 2010 den 22:17 #

    vad mysigt =) jag har varit hos mamma och pappa och myst jag med 😀 pös

  5. Anna-Karin 25 september, 2010 den 06:51 #

    Härligt med en tjejkväll;)
    Ska du med på after workwn på fredag?
    Jag ska hänga på tänkte jag.
    Hoppas du mår bättre nu
    kram

  6. marica 25 september, 2010 den 11:59 #

    Mys med tjejkväll 🙂
    Vi missa idol, såg FAME istället – oxå himla himla himla bra!!!!! KRAM

Kommentera

